Trött som in i helvete

Dagens DM-tävlig gick inte bra. Det känns att jag inte har tränat ordentligt på ca 1 månad. Simmade ju bara 100 m bröstsim idag, men kroppen känns som om jag hade simmat 1000 m bröstsim. Så det varken kändes eller gick bra.
Får hoppas att 50 m går bättre imorgon, ja för 200 kommer ju inte gå så bra.
Jag är i alla fall helt utslagen, kom hem vid 14-tiden och slocknade direkt efter att jag hade ätit. Nu planeraar jag på att sova igen, det är stört.
Tur att jag var hemma tidigt och slapp vara kvar i badet i 12 timmar som endel tävlingar kan vara.
Imorgon börjar insimmet en timma tidigare, alltså 7.30. Så vi åker 6.30 till Mölndal.

Allvarligt så ska jag gå och lägga mig och sova i en eller två timmar.
Efter det hoppas jag att jag har återfått min energi

Tjao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0