min energi är som bortflugen

Jag har sovit i två timmar, mellan 18-20. Det var gött vill jag lova.

Men jag är inte piggare för det. Kanske borde gå och lägga mig snart?

Ska ju faktiskt tävla imorgon. Kul att gå och lägga sig runt nio en lördagskväll liksom!

Jaja, sånt är livet.

Men det är sista tävlingen innan uppehållet, en vecka träning kvar sen är det 1 månads ledigheter innan Malta.

Men tro inte att jag kommer sitta still i en månad. Jag ska träna hela ledigheten, jag ska träna som aldrig förr. Kanske inte simning, men löpning och styrka, kanske simning någon gång.

Men först ska jag avnjuta en vecka på Rhodos. Imorgon är det en vecka kvar tills jag drar till värmen.


Jag är virrig, sådär man är när man är väldigt trött.


Tjao


Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad skönt det låter att dra iväg till värmen... Det blir nog inte förrän till hösten som det blir en resa för min del!

2008-06-29 @ 12:24:08
URL: http://tryingtospeak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0