Liseberg

Efter en heldag på Liseberg är jag nu hemma.
Ska packa ner mina simsaker till tävlingen imorgon.
Det är ju dags för DM imorgon.
Imorgon blir det 100 m bröstsim och på söndag 50 och 200 bröstsim.
Tror att jag ska simma under 1.19.00 för att Pär ska äta 6 hg lakrisbåtar.
Hoppas! haha. Mitt pers är ju 1.18.77, så borde inte vara några problem, men nu är det i 50 bassäng istället för 25:a.
Ska i alla fall åka klockan 7.45 från Sjömarken.

Liseberg ja. Det verkade som om jag hade tur idag. Jag spelade inte så mycket. Skulle bara spela två gånger på Toblerone-hjulet, andra gången vann jag. Två kilo Toblerone-choklad!
Sen vann jag stjärnvinst på filmer också. 6 stycken DVD-filmer.
Ja och jag spelade för drygt 100 spänn.
Jaja, perfekt väder för en dag på Liseberg, som slutade tidigt. Men gött att komma hem tidigt så att jag kan hinna med alla grejer tills tävlingen i helgen.

Lite kort om Floomrider, eller hur det nu stavas, Jag och Lisa satt i en egen båt (båda satt fram i båten), sen kom det ett fett par och satte sig i samma båt, bakom oss. Vi var väldigt baktunga! Redan i de små backarna öste vattnet in. Det var hemskt. Lisa belv blöt verkligen överallt, jag klarade mig undan från det mesta vattnet. Men fettona där bak blev inte blöta alls. Nu säger jag inte att jag är emot tjocka människor. Men grejen var att jag och Lisa ville sitta själva i en båt oh det fick vi inte. Så jag hade blivit lika arg på smala människor, fast då hade inte båten varit lika tung och vi hade därmed inte blivit lika blöta. 

Har börjat se på Heartbreak Kid och ska nu fortsätta med det.

Här kommer lite bilder

Tjao

           
 Lisa långhuvvud                Lisa&Tina kortben            Same again                    winner                        I stort sett normal
        
               Höhö                                           Haha                          Farfarsbilarna                             Sagoslottet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0