Jag utforskar scannern

Med blandat resultat så fick jag lite bra bilder in till datorn idag.
Idag har jag arbetat hela dagen lång.
9-18. Blev rehjält besviken när jag såg att jag slutade klockan 18.
För har annars slutat klockan 17 varje dag än så länge.
Men det var bara att bita i det sura äpplet.

Jag och mamma gick en sväng på stan efter jobbet.
Jag köpte ett par nya pumps, svarta.
Sen gick vi och fikade och sedan bar det hemmåt.
Dissade Torsdagskvällen idag för att se på fotbollsmatchen.
Som Spanien vann med 3-0 mot Ryssland.
Jag är glad.
Tyskland och Spanien i final på söndag.
Jag tror på Spanien.

Imorgon ska jag äntligen lämna in mitt CV.
Så därför ska jag upp tidigt imorgon.
För sedan ska jag, Lisa och Pappa till Liseberg.
Höhö.
Jag älskar Liseberg!

Här kommer lite bilder som jag scannade in idag


Jag och lillasyster Lisa


Studentkortet 2008- Min underbara klass 

Visst är jag och min syster söta?
Det är väl taget för ca 13 år sedan, men jag kommer ändå ihåg när vi tog kortet.
Studentkortet väcker många känslor. Vi hade en så bra klass och innan vi skulle ta detta kortet grät halva klassen. På vissa syns det att de har gråtit. Men det syns nog inte här, men jaja.

Föresten så är det Sagan om Ringen på tv nu, frågan är om jag ska se klart på den, eller om jag ska sova, eftersom jag ska upp tidigt för att gå till arbetsförmedlingen. Jaja, det är reklam nu, så hinner nog bestämma mig.

Tjao


Kommentarer
Postat av: anki

har ni fått era kort? Det har inte vi :(

2008-06-26 @ 23:14:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0