Gult är fult?

Det blev visst mer tv ändå.
Trots att jag var så trött.
Tänk vad nice det hade varit att vara i Spanien om de nu vann EM.
Jag skulle verkligen kunna glädjas med dem då.
För det gör jag redan och jag befinner mig i Sverige liksom.
Men måste bara få påpeka en sak.
Spaniens dräkter som de hade idag, deras "bortadräkt", var extremt ful

Gul tröja med blå text liknar ju lite Sveriges, fast Sveriges är snygg om man jämför med denna.
Denna gula färgen var matt så det såg konstigt ut.
Svergies gula färg tycker jag är snygg, Elfsborgs gula färg är snygg. Men denna gula färgen är asful!
Tillsammans med den fula tröjan hade de de vanliga byxorna, som de har till den röda tröjan.
Nä, jag tycker att Spaniens "hemmadräkt" är bland den snyggaste, men bortadräkten är nog den fulaste.
Den slår nog till och med Elfsborgs röda fula dress.

Föresten så är det ny dag nu. Fredag den 27:e.
Daria åker till Ryssland imorgon (lördag), hon är borta i en hel månad.
Synd att Ryssland inte var i final då, så hon kunde få vara live i Ryssland när finalen är och uppleva stämningen.
Om det nu finns någon go&gla kexchoklad-stämning i Ryssland.

Nu blir det sovtime

Tjao

Kommentarer
Postat av: Albin

Snygg blogg! :D

2008-06-27 @ 14:15:10
URL: http://abbbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0