Grejen är..

Jag har verkligen fyndat idag. Vad stolt jag känner mig då. Haha.
Var på H&M och köpte ett par nya jeans, beiga chinos och ett blå/vitt randigt linne.
Kommer inte riktigt ihåg vad det blev totalt men billigt i alla fall.
Visst, chinos är "ute" nu till hösten, men det hindrar mig inte från att ha dom på mig nu i sommar.
För vädret är ju inte för varmt för långa byxor nu.
Jeansen var vanliga blåa.
Ojdå, såg att jag visst hade lite bråttom nu.
Ska gå bort till mammas jobb nu, sen åka direkt till träningen som slutar 20.00.
åå, det kommer garanterat vara kallt idag också.
Frågan är om jag ska simma med baddräkt eller simbikini?
Fördelen med simbikinin är att man inte får lika fula linjer. Om man simmar ryggsim får man ju färg på magen också.
Nackdelen är att det känns kallare än att simma i baddräkt.
Dessutom tar ju solen inte mycket nu efter klockan 6.
Nä, det får nog bli simbikini ändå.
Simmade med baddräkt igår och trots att det var molnigt, kallt och blåsigt så fick jag färg!
Nä, jag vill inte riskera att baddräktslinjerna blir tydligare.
Just det ja, jag hade bråttom.

Tjao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0