Glöm inte EM-finalen ikväll!

Och glöm inte att det är Spanien du ska hålla på!
Hoppas att det blir en spännande match, men bara inte allt för spännande. Det är så jobbigt. Då går mitt hjärta på högvarv och min puls blir skyhög. Nä, lagom spänning tack.
Jag har märkt på sista tiden att mina nerver är väldigt känsliga. Klarar inte av alltför spännande matcher utan att bli skitnervös. Jaja, imorgon är det dags för jobb igen. Suck. Längtar redan till träningen och den är inte förens imorgon klockan halv sju.
Nu ska jag ta ett äpple och sitta och vänta in klockan tills den slår 20.45

Glöm inte finalen!

Slänger in ett kort med me and the girls från balen 3 juni


Tjao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0