Packat och klart!

Nu har jag packat klart, men mamma har typ precis börjat. Brukar vara tvärt om.
Varje gång vi ska ut och resa så envisas mamma med att storstäda hla lägenheten innan hon börjar packa.
Denna gången tvingade hon nästan mig till att damma och verkligen storstäda mitt rum, och ändå är det inte i stort behov av städning. Jag menar, damuging räckte i detta läge. Men mamma, nej hon storstädar hela lägenheten och tycker nu att tiden är för kort. Konstigt? Kanske borde börjat tidigare? Men det säger jag inte till henne nu, för hon skulle bli som en argsint knubbsäl eftersom hon är hyperstressad just nu.
Jag sitter och slappar och funderar på att gå och lägga mig, ska ju ändå upp übertidigt imorgon. Åker ju hemmifrån lite innan fyra på morgonen. Jag kommer vara dödstrött.
Blir nog inte mycket sömn på flyget heller, så får väl ta igen det nästa liv då.

Ha det gött i Sverige, för jag kommer ha det underbart på Rhodos.
Rhodos är som mitt 3:e hem.
(mitt första hem är brämhultsvägen, 2:a hemmet är badet)
Rhodos är som mitt och mammas Varberg typ, jag åker i alla fall dit för 9:onde gången, mamma för typ 20:e. Hon har liksom tappat räkningen.

Sol . Bad . Greker . Värme . Sköna svenska turister.
Underbart

Tjao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0