Malta info

Idag jobbade jag 8.30 till 16.15. Var helt ok ändå.
Sedan gick jag och mamma till stan och köpte böcker, jag köpte två. Kommer bara inte ihåg vad de heter. haha.
Sen var det dags för mig att åka till sandared för informationen om Malta-lägret.
Tydligen går det inga direktflyg från Landvetter till Matla, så nu ska vi åka buss i hundra år långt upp åt helvete (Nyköping) Okej jag kan inte säga någonting, eftersom jag aldrig varit i Nyköping.
Men i alla fall så ska vi åka 00.30 från Sandared och planet går från Nyköping klockan 7.40. Vi är framme i Malta 11.10. Fatta det är typ 10 timmars resa. Jag avlider.
Men men.

Efter mötet åkte jag hem, ja okej först handlade jag mat. Sen kom jag hem och åt, gjorde situps och rygglyft, gick ut och sprang en stund och nu sitter jag här. Ska nog göra lirte mer situps snart också. Det är gött.
Fast det är varmt inne nu också.

Jobbar sista dagen imorgon innan Rhodos, en veckas semester blir underbart.
Ja, just det ja, vi växlade pengar på Forex i stan idag också.
Nu är det verkligen snart dags.

Tjao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0