Godagens

Är på ganska bra humör, väldigt faktiskt. Trots att jag ska jobba 11 dagar i rad utan någon som helst ledighet så är jag ganska tillfredställd med vardagen.
På måndag ska jag ringa och söka jobb och det verkar vara stor chans att jag kan få det. Jag menar 20 000 i månaden tackar jag inte nej till. I och för sig är det innan skatt, men whatever liksom.
Det är ett lagerarbete, jag ska ju jobba i ett år och då vill man ju få så mycket cash som möjligt och det får man på lager. Hoppas!
Nästa vecka får jag även tillbaka min gamla blogg. Underbart, som jag har längtat.
Någon Marcus skulle tydligen skicka vidare min problem-blogg till någon tekniker nästa vecka, så hoppas att det är klart next week.
Just nu lyssnar jag på Miss Li, nej inget festande idag inte, jag ska ju jobba imorgon.
Det är faktiskt bra att jobba söndarag, man får ju 100% ob hela dagen, vilket innebär att jag kommer tjäna 200 spänn i timman. Det kommer klirra gött i plånkan. Och idag hade jag också 100% ob. Man tackar.

Funderar på att se på en film nu, har 5 st hemma som jag inte har sett än.

Det går bra nu


Tjao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0