Arbete...

När jag jobbar så mycket som jag gör utan någon ledig dag på nästan en vecka blir ajg helt utmattad.
Det är därför som jag inte orkar skriva någonting här.
Dagen bestod i alla fall av jobb och träning.
Vi hade i och för sig sista träningen nu innan lägret, så vi åt lite gott i gräset på Alideberg, sen bar det av till hopptornen.
Stog på 10:an i ca 15 minuter och tänkte hoppa, men höjdrädd som jag är så gjorde jag det inte.
Jag har aldrig ens vågat gå upp på 10:an förut, så ett steg i rätt riktning.
Högsta höjden blev 5:an, 7:an var för hög. Hahah!
Nästa gång ska jag minsann hoppa från 10:an!
Jag säger till om jag överlever.
Nu blir det sängen.
Och föresten så kunde inte min systeryster åka med till Rhodos.
Dumma lata hotell!
Jaja, vi åker nästa år så

Och en sak till, Elfsborg vann borta mot Djurgården idag med 0-2.
Gött att de avgjorde redan efter 15 min. Höhö.
Svensson gjorde första målet i 2:a minuten och Ishizaki på straff i 14:e

Jaja

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0